KLUBOKAWIARNIA POLONEZ

PROWADZENIE FANPAGE - KAMPANIA FACEBOOK ADS
polonez logo czarne

wyzwanie

Stworzenie od podstaw fanpage’a dla warszawskiej klubokawiarni Polonez, tworzenie i moderowanie treści, prowadzenie kampanii Facebook Ads promującej klubokawiarnię. Dodatkowo odpowiadaliśmy za działania PRowe (artykuły w Gazecie Wyborczej, LOGO, Aktivist, Warsaw Insider, The Independent, Interia.pl), zdjęcia, filmy, wsparcie przy organizowaniu eventów/koncertów.

Największą stopę zwrotu przyniosła lokalna kampania postów na Facebooku – skierowana do osób mieszkających 1 km od lokalu oraz kampania postów skierowana ogólnie do osób z Warszawy, ale stricte zainteresowanych danym produktem/usługą (reklama degustacji nalewek kierowana do fanów nalewek, promocja koncertów skierowana do fanów zespołów pokrewnych, reklama nowych kaw skierowana do fanów innych kawiarni i kawy ogólnie itp.)

co zrobiliśmy

Stworzenie Fanpage / Kampania Facebook Ads / Działania PR / Zdjęcia

Dzięki ciekawym treściom i umiejętnej promocji postów, udało nam się stworzyć bardzo zaangażowaną społeczność wokół klubokawiarni Polonez. Fanpage ten stał się poligonem doświadczalnym, pokazującym realną skuteczność poszczególnych funkcji reklamowych Facebooka (działania marketingowe były ograniczone tylko do Facebooka)

efekty

0
Fanów
0
Zameldowań
0
Recenzji
0
Sprzedanych piw