serm

serm
seo-pr

  • Zadbamy o reputację Twojej firmy w Google
  • Monitorujemy wzmianki o Twojej firmie w internecie
  • Wykreujemy pozytywny wizerunek Twojej marki

zarządzanie reputacją w wyszukiwarce

Zarządzanie reputacją w wyszukiwarce, czyli SERM (Search Engine Reputation Management), to szereg działań mających na celu monitorowanie i poprawę wizerunku marki w wyszukiwarce Google. Większość internautów sprawdza opinie o firmie i produkcie przed dokonaniem zakupu. Jeżeli na czołowych miejscach w wyszukiwarce Google konsumenci znajdą negatywne opinie o danej firmie mogą zaniechać zakupu. Dlatego tak ważne jest dbanie o reputację swojej firmy w internecie

Działania SERM polegają na budowaniu pozytywnego wizerunku firmy na frazy związane z marką i brandem. Poza standardowymi działaniami SEO, polegają one na monitorowaniu opinii o firmie, dodawaniu komentarzy eksperckich, walce z nieprawdziwymi opiniami dodawanymi przez konkurencję, tworzeniu eksperckich treści (infografik, raportów, poradników, artykułów), pozycjonowaniu pozytywnych komentarzy o marce.

pozycjonowanie seo

korzyści z serm

  • Polepsz reputację swojej firmy w Google – dzięki pozytywnym opiniom polepsz wizerunek swojej marki w wyszukiwarce Google
  • Zbuduj wizerunek eksperta – dzięki ciekawym, przydatnym treściom zbuduj wizerunek eksperta w swojej branży
  • Zdobądź nowych klientów – dzięki dobremu wizerunkowi w sieci zwiększ sprzedaż swoich produktów
  • Monitoruj opinie o firmie w internecie – sprawdź co piszą o Twojej firmie internauci
  • Oszczędzaj na reklamie – dzięki pozytywnemu wizerunkowi swojej firmy pozyskuj nowych klientów bez dodatkowych kosztów

co otrzymujesz zamawiając serm w promotree:

  • stały monitoring wyników wyszukiwania w Google na frazy związane Twoją firmą
  • monitoring internetu i mediów społecznościowych pod kątem wzmianek o Twojej firmie
  • pozycjonowanie pozytywnych opinii i artykułów o Twojej firmie
  • profesjonalną komunikację z internautami na forach i w mediach społecznościowych
  • pomoc w tworzeniu eksperckiej treści (infografiki, raporty, eksperckie artykuły, poboczne serwisy contentowe) budując pozytywny wizerunek marki
  • opiekę dedykowanego specjalisty SERM, który odpowie na wszystkie pytania na każdym etapie współpracy

jakie treści stworzymy dla ciebie w ramach serm:

  • artykuły eksperckie – ciekawe, profesjonalne artykuły przekazujące ciekawą, branżową wiedzę
  • poradniki – opracowania zawierając ciekawe i przydatne porady dotyczące Twojej branży
  • infografiki – ciekawe informacje z branży przedstawione w przyciągający oko, graficzny sposób
  • raporty – zestawienie ciekawych informacji statystycznych z Twojej branży w postaci czytelnego raportu
  • komentarze tematyczne – eksperckie komentarze na forach, blogach i w mediach społecznościowych

zobacz przykład naszej pracy

Zobacz działania w Google jakie podjęliśmy dla internetowego sklepu obuwniczego Ewenementshoes.

new_google

Dowiedz się co zyskujesz dzięki SERM i SEO-PR!