Mało kto obecnie ma tak duży wpływ na social media jak YouTuberzy, a sama platforma oferuje nieskończenie wiele możliwości budowania zaangażowanej społeczności i wpływania na masy.
Dodatkowo, będąc własnością Google, serwis może pochwalić się bezkonkurencyjnym zasięgiem samych treści video oraz zwiększonymi możliwościami optymalizacji wyszukiwarek. Nie mniej, YouTube jako platforma społecznościowa jest trudna w zakresie zarządzania i obsługi, dlatego jeśli jesteś początkującym użytkownikiem i dopiero zaczynasz swoją przygodę z tym gigantem social media, koniecznie zapoznaj się z naszą listą doskonałych narzędzi, dzięki którym rozwiniesz swój kanał i maksymalnie wykorzystasz jego potencjał.
1. Tube Buddy
Jest niewątpliwie jednym z najlepszych narzędzi do zarządzania kanałami YouTube i optymalizacji video. Ta przełomowa platforma łączy się bezpośrednio ze stroną internetową YouTube, oferując zbiór narzędzi, które oszczędzą Twój czas, pomagając w tworzeniu możliwie atrakcyjnych filmów oraz dostarczając pakiet szczegółowych danych potrzebnych do optymalizacji planów marketingowych.
2. Social Blade
Social Blade śledzi statystyki użytkowników dla YouTube i innych platform mediów społecznościowych takich jak Instagram, Facebook, Twitter, pozwalając dogłębnie zrozumieć ich funkcjonowanie w serwisie oraz monitorując bieżące trendy.
3. Agorapulse
To narzędzie do publikowania w mediach społecznościowych i jednocześnie bardzo szybko rozwijająca się platforma CRM, która pomaga firmom w realizacji codziennych zadań jak chociażby: zarządzanie harmonogramem, wiadomościami, publikacją postów, monitorowaniem kanałów społecznościowych i uzyskiwaniem kompleksowych raportów za pomocą bardzo intuicyjnego pulpitu nawigacyjnego.
Oprócz YouTube, Agorapulse obsługuje ponadto takich liderów branży jak Twitter, Instagram, Facebook i LinkedIn.
4. Cyfe
Jest najlepszym narzędziem Business Intel do tworzenia niestandardowych pulpitów nawigacyjnych i wizualizacji danych Twojej firmy w obrębie jednej, bardzo wydajnej platformy.
Sama firma jest szeroko znana z tworzenia aplikacji biznesowych, które służą do analizowania, przekształcania i raportowania danych z różnych zintegrowanych źródeł wywiadu gospodarczego.