OKAZIK.PL
wyzwanie
Nasze działania dla serwisu Okazik.pl (200 tysięcy fanów) opierały się na budowaniu społeczności za pomocą wirusowych wpisów angażujących użytkowników Facebooka. Wpisy składały się z treści luźnych, zabawnych i efektownych, a jednocześnie odsyłały do linka do konkretnego produktu sprzedawanego na serwisie, który wiązaliśmy skojarzeniowo ze śmiesznymi materiałami. Zasięgi pojedynczych postów potrafiły dzięki temu zabiegowi przekroczyć 200 000 odbiorców i kilkaset kliknięć w link do oferty sprzedażowej (bez żadnych środków wydanych na reklamę na Facebooku).
co zrobiliśmy
Tworzenie tresci / Prowadzenie komunikacji na Facebooku
Dzięki odpowiednio dobranym treściom udało się bez płatnej promocji osiągnąć zasięgi na niespotykaną skalę, jednocześnie przyciągając bardzo duży ruch na stronę internetową klienta.