MINISTERSTWO INFRASTRUKTURY i ROZWOJU

PROWADZENIE FANPAGE - KONKURSY NA FACEBOOKU
logo_miir

wyzwanie

Nasze działania dla Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju polegały na przeprowadzeniu kampanii społecznej ‘Włącz Myślenie’ (43166 fanów). Akcja miała na celu w sposób niezobowiązujący, odpowiedni dla realiów Facebooka, przestrzegać przed przekraczaniem prędkości na drogach i uświadamiać, jakie mogą być konsekwencje zbyt szybkiej jazdy. Komunikacja opierała się poza samymi wpisami, na przeprowadzeniu konkursu – testu wiedzy oraz stworzeniu zakładki ‘Zapytaj eksperta’.

co zrobiliśmy

Tworzenie treści / Prowadzenie komunikacji na Facebooku / Konkursy na Facebooku / Zakładka “Zapytaj specjalisty”

Dzięki odpowiednio dobranym treściom, przeprowadzeniu konkursu oraz kampanii Facebook Ads, udało się zgromadzić aktywną, a przede wszystkim wspierającą, społeczność wokół zagadnienia przestrzegania ograniczeń prędkości.

efekty

0
Fanów
0
Uczestników konkursu
0
Poprawnych odpowiedzi
0
Wysłanych zaproszeń