MINISTERSTWO INFRASTRUKTURY i ROZWOJU
wyzwanie
Nasze działania dla Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju polegały na przeprowadzeniu kampanii społecznej 'Włącz Myślenie’ (43166 fanów). Akcja miała na celu w sposób niezobowiązujący, odpowiedni dla realiów Facebooka, przestrzegać przed przekraczaniem prędkości na drogach i uświadamiać, jakie mogą być konsekwencje zbyt szybkiej jazdy. Komunikacja opierała się poza samymi wpisami, na przeprowadzeniu konkursu – testu wiedzy oraz stworzeniu zakładki 'Zapytaj eksperta’.
co zrobiliśmy
Tworzenie treści / Prowadzenie komunikacji na Facebooku / Konkursy na Facebooku / Zakładka „Zapytaj specjalisty”
Dzięki odpowiednio dobranym treściom, przeprowadzeniu konkursu oraz kampanii Facebook Ads, udało się zgromadzić aktywną, a przede wszystkim wspierającą, społeczność wokół zagadnienia przestrzegania ograniczeń prędkości.