Audyt SEO strony internetowej to dokładna analiza strony pod względem jej zgodności z wytycznymi Google i widoczności w wynikach wyszukiwania. Dokładny audyt SEO powinien obejmować zarówno czynniki on-site (np. optymalizacja kodu strony i jej treści, linkowanie wewnętrzne, szybkość strony) jak i off-site (linki zewnętrzne kierujące do strony internetowej).
Audyt SEO jest raportem, który zawiera dokładnie rozpisane czynniki wpływające na widoczność strony na wybrane frazy kluczowe i opisuje krok po kroku elementy, które wymagają poprawy. Audyt SEO powinien zawierać również analizę widoczności strony na interesujące Was frazy kluczowe oraz analizę działań konkurencji. Analizy te powinny zostać przedstawiane w formie czytelnego raportu, którego wdrożenie spowoduje wzrost widoczności i poprawę indeksacji Waszej strony internetowej w wyszukiwarce Google.
Zobacz działania w Google jakie podjęliśmy dla internetowego sklepu obuwniczego Ewenementshoes.