serm
seo-pr
seo-pr
- Zadbamy o reputację Twojej firmy w Google
- Monitorujemy wzmianki o Twojej firmie w internecie
- Wykreujemy pozytywny wizerunek Twojej marki
zarządzanie reputacją w wyszukiwarce
Zarządzanie reputacją w wyszukiwarce, czyli SERM (Search Engine Reputation Management), to szereg działań mających na celu monitorowanie i poprawę wizerunku marki w wyszukiwarce Google. Większość internautów sprawdza opinie o firmie i produkcie przed dokonaniem zakupu. Jeżeli na czołowych miejscach w wyszukiwarce Google konsumenci znajdą negatywne opinie o danej firmie mogą zaniechać zakupu. Dlatego tak ważne jest dbanie o reputację swojej firmy w internecie
Działania SERM polegają na budowaniu pozytywnego wizerunku firmy na frazy związane z marką i brandem. Poza standardowymi działaniami SEO, polegają one na monitorowaniu opinii o firmie, dodawaniu komentarzy eksperckich, walce z nieprawdziwymi opiniami dodawanymi przez konkurencję, tworzeniu eksperckich treści (infografik, raportów, poradników, artykułów), pozycjonowaniu pozytywnych komentarzy o marce.
korzyści z serm
- Polepsz reputację swojej firmy w Google – dzięki pozytywnym opiniom polepsz wizerunek swojej marki w wyszukiwarce Google
- Zbuduj wizerunek eksperta – dzięki ciekawym, przydatnym treściom zbuduj wizerunek eksperta w swojej branży
- Zdobądź nowych klientów – dzięki dobremu wizerunkowi w sieci zwiększ sprzedaż swoich produktów
- Monitoruj opinie o firmie w internecie – sprawdź co piszą o Twojej firmie internauci
- Oszczędzaj na reklamie – dzięki pozytywnemu wizerunkowi swojej firmy pozyskuj nowych klientów bez dodatkowych kosztów
co otrzymujesz zamawiając serm w promotree:
- stały monitoring wyników wyszukiwania w Google na frazy związane Twoją firmą
- monitoring internetu i mediów społecznościowych pod kątem wzmianek o Twojej firmie
- pozycjonowanie pozytywnych opinii i artykułów o Twojej firmie
- profesjonalną komunikację z internautami na forach i w mediach społecznościowych
- pomoc w tworzeniu eksperckiej treści (infografiki, raporty, eksperckie artykuły, poboczne serwisy contentowe) budując pozytywny wizerunek marki
- opiekę dedykowanego specjalisty SERM, który odpowie na wszystkie pytania na każdym etapie współpracy
jakie treści stworzymy dla ciebie w ramach serm:
- artykuły eksperckie – ciekawe, profesjonalne artykuły przekazujące ciekawą, branżową wiedzę
- poradniki – opracowania zawierając ciekawe i przydatne porady dotyczące Twojej branży
- infografiki – ciekawe informacje z branży przedstawione w przyciągający oko, graficzny sposób
- raporty – zestawienie ciekawych informacji statystycznych z Twojej branży w postaci czytelnego raportu
- komentarze tematyczne – eksperckie komentarze na forach, blogach i w mediach społecznościowych
zobacz przykład naszej pracy
Zobacz działania w Google jakie podjęliśmy dla internetowego sklepu obuwniczego Ewenementshoes.
Dowiedz się co zyskujesz dzięki SERM i SEO-PR!