Pozycjonowanie strony w wyszukiwarce internetowej to szereg działań, które mają na celu podniesienie pozycji serwisu internetowego w organicznych wynikach wyszukiwania dla wybranych słów i wyrażeń kluczowych, co prowadzi do znacznego zwiększenia liczby odwiedzin na stronie.
Prawie 90% internautów kończy szukanie informacji na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google, dlatego tak ważne jest, żeby znaleźć się w top10 wyników dla danej frazy.
Na pozycjonowanie strony w Google składają się czynności wykonywane na stronie (on-site), jak i poza nią (off-site). Do czynności wykonywanych na stronie zaliczamy optymalizację (SEO – Search Engine Optimalization) strony pod wyszukiwarkę Google oraz SEO copywriting i content marketing. Natomiast czynności off-site to przede wszystkim link building (zdobywanie wartościowych linków kierujących do naszej witryny).
Liczba internautów w Polsce przekracza już 25 milionów, i ciągle rośnie. Prawie 97% internautów zagląda regularnie do wyszukiwarki Google w celu znalezienia przydatnych informacji, produktów i usług, w tym tych oferowanych przez Twoją firmę. Na popularnych witrynach internetowych nawet 85% ruchu pochodzi z wyszukiwarki Google. Wszystko to sprawia, że pozycjonowanie strony w Google jest doskonałym sposobem na dotarcie do nowych osób i pozyskanie nowych klientów.
Wysokie pozycje Twojej strony w Google przekładają się na znacznie większy ruch na stronie, co z kolei prowadzi do większego zainteresowania Twoimi produktami lub usługami i w konsekwencji do zwiększenia sprzedaży.
Dzięki pozycjonowaniu możesz zaprezentować swoją ofertę osobom, które w danym momencie szukają Twojego produktu lub usługi – dzięki temu, w odróżnieniu od innych form reklamy, nie tracisz pieniędzy na promowanie się wśród osób, które Twoją ofertą nie są zainteresowane.
Dodatkowo trzeba zaznaczyć, że liczba internautów w Polsce ciągle rośnie, a sami internauci to w większości osoby młode, które coraz więcej produktów i usług zamawiają przez internet. Oznacza to, że korzyści z obecności Twojej witryny w Google będą się ciągle zwiększać. Obecnie już nawet co trzeci klient firm działających również w internecie jest pozyskiwany online.
Pozycjonowanie strony w Google ma również bardzo duże znaczenie wizerunkowe. Wyprzedzenie bezpośredniej konkurencji w wynikach wyszukiwania Google pozwala budować wizerunek dużej, stabilnej i przede wszystkim lepszej marki.
Zobacz działania jakie podjęliśmy i efekty tych działań dla internetowego sklepu obuwniczego Ewenementshoes.
W porozumieniu z klientem przygotujemy zgodną z jego oczekiwaniami koncepcję całego procesu pozycjonowania i dobierzemy odpowiednie frazy kluczowe, które będą pozycjonowane.
Przygotujemy kompleksowy audyt SEO Twojej strony internetowej i wprowadzimy na niej niezbędne poprawki optymalizacyjne pod pozycjonowane frazy kluczowe.
Po zoptymalizowaniu Twojej strony zgodnie z wytycznymi Google zajmiemy się działaniami pozycjonującymi obejmującymi głównie link building i elementy content marketingu.
Po przeprowadzeniu wszystkich naszych działań on-site i off-site regularnie analizujemy efekty naszej pracy, wprowadzamy poprawki i raportujemy Tobie nasze działania.
Pozycjonowanie to jeden z najskuteczniejszych sposobów promocji w internecie, gdyż pozwala Ci dotrzeć do potencjalnego klienta dokładnie w momencie, gdy szuka on informacji o Twoim produkcie/usłudze. Dlatego bardzo ważne jest, aby Twoja strona internetowa była wyżej w Google niż strony Twojej konkurencji. Zajmujemy się kompleksową obsługą stron naszych klientów w Google, w tym pozycjonowaniem long tail, pozycjonowaniem lokalnym oraz pozycjonowaniem sklepów internetowych. Sprawdź szczegóły naszej oferty:
Pomożemy Ci wypromować Twój sklep internetowy w Google. Zwiększymy ruch organiczny w Twoim sklepie
Wypozycjonujemy Twoją stronę w Google na frazy lokalne, związane z obszarem Twojej działalności
Wypozycjonujemy Twoją stronę na dużą ilość mniej popularnych fraz, co zagwarantuje duży wzrost ruchu na Twojej stronie