Buzz marketing to działania mające na celu poprawę wizerunku oraz promocję produktów i usług. Internauci wolą dokonywać zakupów na podstawie pochlebnych opinii lub z polecenia osób bliskich. Tradycyjne reklamy nie mają już większego wpływu na decyzje zakupowe.
Buzz Marketing, czyli tzw. marketing szeptany, w sposób nienachalny, wywołuje pozytywne reakcje konsumentów na dany produkt, usługę lub markę. Wszystko rozpoczyna się od pobudzenia dyskusji na forach, blogach, serwisach społecznościowych. Wskutek czego, otrzymuje się niewymuszone wypowiedzi, spontaniczne konwersacje – opinie konsumentów na temat produktu.
Marketing szeptany zwiększy zainteresowanie wokół Twojej marki oraz pomoże pozyskać nowych odbiorców. Jest to jedna z najczęściej stosowanych form marketingu internetowego.
Marketing szeptany to szansa na dotarcie do nowych klientów, którzy wcześniej nie byli zainteresowani marką. Pochlebne opinie rozchodzą się wśród internautów błyskawicznie i znacząco sprzyjają budowaniu zaufania klientów do Twojej firmy.
Nachalne reklamy i banery spotykają się z negatywnym odbiorem konsumentów, szczególnie w Internecie. Siła buzz marketingu pozwoli w nienachalny sposób wypromować informację o Twoim produkcie. Do budowania pozytywnego wizerunku wykorzystywane są naturalne kanały internautów takie jak: fora, blogi, portale społecznościowe.
90% konsumentów podejmuje decyzje zakupowe pod wpływem opinii lub wysokiej oceny produktu. Fora, blogi, wyszukiwarki to pierwsze miejsca, w których internauci szukają informacji na temat marek/usług. Dzięki odpowiedniej strategii Buzz marketing pomoże zyskać pozytywne opinie, zwiększyć ruch na stronie oraz sprzedaż.
Zobacz działania jakie podjęliśmy i efekty tych działań dla internetowego sklepu obuwniczego Ewenementshoes.
Pracę rozpoczynamy od sprawdzenia dotychczasowych aktywności. Ustalamy zakres nowych działań według oczekiwań klienta.
W porozumieniu z klientem określamy cele i strategię kampanii: jakie treści mają być umieszczane, do kogo mają trafić.
Tworzymy treści odpowiednio dopasowane do określonych odbiorców, zgodnie z założeniami opracowanej wcześniej strategii.
Regularnie analizujemy efekty naszej pracy, wprowadzamy poprawki i raportujemy działania.
Kampanie buzz marketingu w Promotree są bardzo skuteczną formą reklamy internetowej, gdyż pozwalają tworzyć pozytywny wizerunek Twojej marki w sieci. W ramach kampanii marketingu szeptanego będziemy dla Ciebie komentować wpisy na blogach, tworzyć wpisy na forach dyskusyjnych, komentować wydarzenia, tworzyć wpisy w serwisach społecznościowych, pisać artykuły specjalistyczne oraz inicjować dyskusje na temat Twoich produktów i usług. Skorzystaj z naszej oferty i reklamuj się nie tylko w wyszukiwarce Google.