Pozycjonowanie lokalne w wyszukiwarce internetowej polega na pozycjonowaniu fraz zawierających informację o lokalizacji usługi lub produktu, których dany klient szuka. Pozycjonowanie lokalne obejmuje również pozycjonowanie fraz, w których lokalizacja zapytania nie jest podana, jednak ze względu na tematykę zapytania, dzięki geolokalizacji użytkownikowi prezentowane są wyniki wyszukiwania zgodne z jego aktualnym miejscem pobytu.
Około 85% internautów wyszukuje lokalnych informacji, usług i produktów w wyszukiwarce Google, dlatego bardzo ważne jest, żeby znaleźć się w top10 wyników dla danej lokalnej frazy.
Lokalne wyniki wyszukiwania bardzo często zawierają wizytówki firm na mapach Google. Dlatego, jeżeli zdecydujesz się na pozycjonowanie lokalne pomożemy Ci założyć profil w Google Moja Firma aby prezentować Twoją firmę na mapach Google, co zwiększy widoczność Twojej strony w internecie.
Pozycjonowanie lokalne, podobnie jak każde działania pozycjonujące (SEO), przynosi wymierne korzyści dla Twojej działalności poprawiając widoczność Twojej strony w Google i kierując na nią dodatkowy ruch.
Około 88% internautów wyszukuje w Google lokalnych produktów i usług, a 78% z nich dokonuje zakupu w późniejszym czasie. Około 56% internautów szukało lokalnych usług będąc w podróży. Udział wyszukiwań lokalnych ciągle rośnie.
Nie każdy wie, że Google od kilku lat stosuje geolokalizację, prezentując różnym osobom inne wyniki wyszukiwania na tę samą frazę, w zależności od tego, gdzie ktoś się znajduje. Dlatego tak ważne jest pozycjonowanie lokalne Twojej strony.
Pozycjonowanie lokalne jest szczególnie istotne dla firm, które świadczą swoje usługi tylko na ograniczonym obszarze, głównie dla lokalnej społeczności. Przykładem firm, które najmocniej skorzystają na pozycjonowaniu lokalnym są między innymi restauracje, kawiarnie, lokalni rzemieślnicy (szewcy, hydraulicy, fryzjerzy, ślusarze), przedstawiciele wolnych zawodów (lekarze, dentyści, aptekarze, weterynarze, notariusze).
Zobacz działania jakie podjęliśmy i efekty tych działań dla internetowego sklepu obuwniczego Ewenementshoes.
W porozumieniu z klientem przygotujemy zgodną z jego oczekiwaniami koncepcję całego procesu pozycjonowania i dobierzemy odpowiednie frazy kluczowe, które będą pozycjonowane.
Przygotujemy kompleksowy audyt SEO Twojej strony internetowej i wprowadzimy na niej niezbędne poprawki optymalizacyjne pod pozycjonowane frazy kluczowe.
Po zoptymalizowaniu Twojej strony zgodnie z wytycznymi Google zajmiemy się działaniami pozycjonującymi obejmującymi głównie link building i elementy content marketingu.
Po przeprowadzeniu wszystkich naszych działań on-site i off-site regularnie analizujemy efekty naszej pracy, wprowadzamy poprawki i raportujemy Tobie nasze działania.
Pozycjonowanie lokalne to jeden z najskuteczniejszych sposobów na wypromowanie Twojej lokalnej działalności w internecie, gdyż umożliwia Ci dotarcie do potencjalnego klienta dokładnie w momencie, gdy szuka on informacji o Twoim produkcie/usłudze lub gdy znajduje się w pobliżu Twojej firmy. Dlatego bardzo ważne jest, aby Twoja strona internetowa znajdowała się na wyższych pozycjach w Google niż strony Twojej konkurencji. Zajmujemy się pełną obsługą stron naszych klientów w Google, w tym pozycjonowaniem long tail, pozycjonowaniem stron oraz pozycjonowaniem sklepów internetowych. Sprawdź szczegóły naszej oferty:
Pomożemy Ci wypromować Twój sklep internetowy w Google. Zwiększymy ruch organiczny w Twoim sklepie
Pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google na wybrane przez Ciebie frazy lokalne - zwiększymy ruch na Twojej stronie internetowej
Wypozycjonujemy Twoją stronę na dużą ilość mniej popularnych fraz, co zagwarantuje duży wzrost ruchu na Twojej stronie